2025. augusztus 26., kedd - Izsó
A National Geographic az első márka, amelynek 100 milliós követőtábort sikerült toboroznia az Instagramon. Ezzel az eredménnyel alig marad el a legnépszerűbb celebektől, vagyis Kim Kardashiantól, illetve Cristiano Ronaldótól. A NatGeo ezt megünnepelve egy nem mindennapi játékot hirdetett követői között.
Súlyos betegségben szenved a 14 éves focista, Vietorisz Áron. Karácsony másnapján közölték a szörnyű hírt a családdal: az orvosok leukémiát diagnosztizáltak. A Debrecen DLA U14-es csapatát erősítő kisfiú gyógyulásáért összefogtak a magyar sztárok. Jótékonysági álarcosbálon gyűjtenek pénzt Áron felépüléséért.
A munkáltatói rendezvényen olyan témákat járunk körbe, mint a fiatal munkavállalók elvárásai, a munkavállalói értékajánlat jelentősége (PwC által, az Y és Z generáció körében végzett munkahelyi preferenciákat feltáró kutatás tükrében). Hallhatunk előadást Füzér Gábor pszichológustól a fiatal munkavállalók sajátosságaihoz igazodó kiválasztásról és motivációs eszközökről.
2019-ben ismét megnyitja kapuit a gépipar fellegvára, melynek célja összehívni és felvonultatni az ipar szinte összes ágazatát, annak érdekében, hogy a kiállítók és a látogatók első kézből adjanak és kapjanak információt a szakmai trendekről, valamint, hogy a résztvevők kihasználhassák az iparágak között lévő szinergiát.
Kárpát-medencei hungarikumünnepet rendeznek szeptember 21-22-én a fővárosi Várkert Bazárban, írja az MTI. Lezsák Sándor, az Országgyűlés alelnöke, a Lakitelek Népfőiskola vezetője azt nyilatkozta, hogy a rendezvényre meghívják a több mint ezer Kárpát-medencei helyi értéktár képviselőit, így összesen két-háromezer résztvevőre számítanak.
2019 tavaszától Magyarországon is testközelből ismerkedhet meg a Tesla modellekkel! Az Universal Leasing Kft. Tesla értékesítési és átadási pontot nyit Budapesten" - idézi a Hvg.hu a cég honlapján látható magyar nyelvű közleményt. A honlapon a Model 3 tesztvezetésére is jelentkezhetnek azok, akiknek van Model 3 rendelési száma.
Élelmiszerre 1835 milliárd forintot költött tavaly a lakosság, háztartási vegyi árura és szépségápolási termékekre pedig 448 milliárdot, az előbbi 7, az utóbbi 8 százalékos növekedés az előző évhez képest; az élelmiszerek közül a hús, a sör és a sajt forgalma emelkedett ki - ismerteti a csütörtöki Világgazdaság a Nielsen adataira hivatkozva.
|
2025-2026-ban a digitális média fog a legjobban…
Idén nyáron se hagyd ki a balatoni…
Látogasd meg a Budavári Palota újjászületett csodáját…