2024. november 24., vasárnap - Emma
Autóvásárlást követően többnyire az első karcig vagy kavicsfelverődésig nem jut eszünkbe, hogy gondoskodnunk kellene autónk fényezésének a védelméről. Pedig a statisztikák szerint az első sérülések többnyire már 50 km-en belül megtörténnek. Nem titok, hogy egy autó értéke attól a pillanattól csökken, hogy kigördült a szalonból, azonban fóliázással hosszú időre megőrizhetjük hibátlan állapotát, ami nagy értékű járművek esetében különösen fontos, illetve akkor, ha tudjuk, hogy 2-3 év múlva le szeretnénk cserélni.
Lélekemelő fotósorozat készült a Down-szindrómával élő gyerekekről és családjukról, amelyet október 14-től bárki ingyenesen megtekinthet. A természetes, meghitt képeken láthatjuk, milyen szeretettel veszi körül a család a gyerekeket.
A Petőfi 200 emlékév részeként történelmi emlékhellyé avatták a kiskőrösi Petőfi Szülőház és Emlékmúzeumot. A költő szülőháza, Magyarország első irodalmi emlékháza előtt október 15-én avatta fel az emlékhelyet jelölő sztélét a Nemzeti Örökség Intézete. Emellett két, Petőfi életét és művészetét feldolgozó állandó kiállítás is megnyitotta kapuit a városban.
„Hagyományos ízek szokatlan köntösben” – így jellemezte az immár két éve – Budapest belvárosában – megnyitott székely gourmet étterem ügyvezetője az új étlapjukon megjelent Kárpát Burgert, aminek az alapja a töltött káposzta lett. A különleges ízek és fogások nem állnak távol a SZÉK csapatától. Folyamatosan arra törekszenek, hogy olyan ízvilágot jelenítsenek meg a vendégek tányérján, ami tradicionálisan székely, ugyanakkor tökéletesen képviseli az egyre népszerűbb bistro konyhát.
November 5-én Tokióban veszi kezdetét az Oscar-, Grammy- és kétszeres Golden Globe-díjas olasz zeneszerző, Ennio Morricone tiszteletére létrehozott koncertturné. A mester családja által szervezett és zenészbarátait, egykori munkatársait is felvonultató különleges koncertsorozatot a világ számos pontja mellett Budapesten is meghallgathatják majd az érdeklődők.
Megnyitották Magyarország első bringamoziját Alsóörsön a turisztikai irodánál.
A boltok polcain folyamatosan tapasztaljuk a termékek drágulását. Nagy nevű és múltú éttermek, cukrászdák zárnak be, mert az egyre emelkedő inflációval szemben nincs más megoldási lehetőségük. A mostani helyzet senkinek sem egyszerű, de egy jól működő marketing stratégiával nem csak, hogy talpon lehet maradni, de még növelni is lehet a cégek számára az árbevételt. De az igaz, hogy minden megváltozik, ebbe erősen beletartoznak a vásárlási szokások is.
|
A szervezők munkájával, az előzetes tájékoztatással és…
A kormány döntése értelmében a jövőben év…
Az Advent Bazilika tavaly negyedik alkalommal nyerte…