2025. augusztus 26., kedd - Izsó
Illusztris társaságban kapott helyet a Hortobágy: az amerikai National Geographic Traveler szakértői 2021. évi listájukon a világ 25 legesleg-úticélja közé sorolták.
A spenótot hívják segítségül biofizikusok, akik a nanotechnológia segítségével vezeték nélküli szenzorokként szeretnék használni a növényeket bizonyos anyagok és jelenségek kimutatására.
A Colliers bemutatta új arculatát, de megtartotta korábbi, kék színvilágát. A Colliers International (NASDAQ and TSX: CIGI) bejelentette új arculatának indulását, mely nemzetközi márkastratégiájának fontos lépése. A Colliers ikonikus márkájának frissítése napjaink fejlődő digitális korszakának természetes következménye.
Nőnek lenni jó! Nőnek lenni nehéz. Nőnek lenni veszélyes… Főleg, ha az a cél, hogy eltüntessünk valakit. Ezekkel a sorokkal ajánlja a kiadó Törteli Eszter első regényét, az Anyahotelt. A könyv egy valódi, bűnügyi tapasztalattal rendelkező írónő tollából született.
Az átoltottságnak csak lélektani szerepe lesz abban, hogy milyen hamar rendeződik majd az ingatlanpiac, de a koronavírus-járvány esetleges harmadik hulláma, illetve a hitelmoratórium vége negatív irányba is mozdíthatják az árak alakulását.
A téli vitaminpótlás sohasem volt annyira fontos, mint a koronavírus-járvány idején, azt viszont csak kevesen tudják, hogy mint minden más terméknek, úgy a táplálékkiegészítőknek is van karbonlábnyomuk. Miközben saját magunk egészségére hatványozottan odafigyelünk, vásárlásainkkal növeljük az üvegházhatású gázkibocsátást, ezzel visszafordíthatatlan károkat okozunk a Földnek. Egy magyar táplálékkiegészítő márka ebbe nem akart belenyugodni és a teljes működését karbonsemlegessé tette, a legelsők között Magyarországon.
A koronavírus-járvány miatt mintha 5-6 évvel szaladt volna előre a világ az online szokásokkal kapcsolatban, ezért a vállalatoknak is dinamikusan kellett alkalmazkodniuk a digitális térben zajló változásokhoz. Magdó Emil kommunikációs szakember szerint a krízishelyzetben az egyik legfontosabb, hogy a cégek stratégiát építsenek fel az online kommunikációjukra is. Mint mondta, a két kulcsszó a hitelesség és a figyelem, hiszen a virtuális első benyomás soha nem volt még ennyire fontos a vállalkozói szférában, mint napjainkban.
|
Vár a Vidor Fesztivál Nyíregyházán 2025. augusztus…
Augusztus utolsó hétvégéjén Szentendre megmutatja sajátos értékeit…
Budapest egyik gyöngyszeme, a Margitszigeti zenélő szökőkút…