2025. november 5., szerda - Imre
Az utóbbi hónapokban egyre többször hallottuk az angol mozaikszót: GDPR. Valószínű az is tudja, mi az a „dzsídípíár”, aki nem tud angolul, vagy nem tudja, hogy a rövidítés jelentése: „General Data Protection Regulation”, azaz általános adatvédelmi szabályozás.
Az ókorban is tudták már, ma mégis hajlamosak vagyunk elfelejteni ezt az egyszerű, de hasznos bölcsességet: „Az emberek kedvező véleménye többet ér a pénznél.” A fenti gondolat első megfogalmazója egy Publilius Syrus nevű aforizmaköltő, aki az első századi Itáliában élt.
Újabb állomásához érkezik a Budapesti Értéktőzsde és a Privátbankár.hu exkluzív befektetői-kibocsátói rendezvénysorozata: a BÉT Akadémia – Professzionális Befektetői Fórum második rendezvényét 2017. október 18-án délelőtt tartjuk a budapesti Larus Étterem és Rendezvényközpontban.
Az idei Infotér Konferencia azt tűzi ki célul, hogy beazonosítsa azokat a teendőket, amelyek hazánk boldogulását szolgálják, és amelyekben az informatikának, az információs társadalom vívmányainak oroszlánrésze van. A gazdaságnak ma már nincs olyan területe, amelyben ne lenne meghatározó szerepe az informatikának.
Ma minden a jövőről szól. Víziókat vázolunk, esélyeket latolgatunk, nagy terveket szövünk és csak remélni tudjuk, hogy sikerül ráéreznünk a jövő trendejire. Nehezíti a dolgunkat, hogy a cégeken belül sincs egységes megértés arról, hogy a technológia változása hogyan fog hatni a piacainkra és arról sem, hogy pontosan mit kellene tenni annak érdekében, hogy a változás nyertesei lehessünk.
Ha a számtalan félbemaradt vagy elhalt projekt kapcsán ismerősek a kifogások: nincs pénz, nincs csapat, nincs idő, nincs vezetői döntés és támogatás, akkor ideje utánanézni, mit csinálnak másként azok, akik eredményesek a piacon. Az elmúlt évtizedben sokan kísérleteztek olyan módszerekkel, amelyek a végletekig fókuszálják...
Hogyan állapítsuk meg, milyen a hírnevünk az interneten? Hogyan védhetjük meg a (jó) hírnevünket? A tréning során a résztvevők megismerkednek az internetes véleménykezeléssel, a vélemények hatásával, az azokban rejlő PR nyújtotta lehetőségekkel, ill. az online kialakult arculatot a reputációmenedzsment eszköztárával piaci előnnyé kovácsolni és fenntartani azt.
|
|
Először rendeznek nemzetközi léptékű vegán csúcstalálkozót Magyarországon…
Ha a hétvégén egy késő délutáni programban…
A mindennapok sodrásában hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról…








