2025. december 16., kedd - Etelka
Jön a tél egyik legízesebb gasztrofesztiválja Budapesten! Készülj egy háromnapos gasztro-kalandra, ahol rotyog a töltött káposzta, serceg a csülök, sül a kolbász, és mindenhol gőzölög a forralt bor! A Töltött Káposzta, Csülök és Forralt Bor Fesztivál a jó hangulat, a finom ízek és a közösségi élmények ünnepe – az egész család számára.
Idén is remek filmekkel és elgondolkodtató történetekkel várja a mozirajongókat az Európai Art Mozi Nap, amelyet Európa-szerte több száz filmszínházban rendeznek meg.
2025. november 14-én, 10 órakor kitárulnak a Győri Nemzeti Színház kapui, és megnyílik a 24. Győri Könyvszalon. A programkínálat az idén sem marad el a várakozástól, 34 kiadói standdal és rendkívül gazdag irodalmi−zenés−színházi kavalkáddal készülnek a szervezők. Győri Könyvszalon, több mint könyvek: találkozások, történetek, kultúra.
Az Otthon Start Program újabb sokkszerű áremelkedést hozott a hazai ingatlanpiacon, eközben érzékelhető a befektetők kivonulása is. A szakértő szerint a belföldi hozamok és az állampapírok közötti olló kinyílása, valamint a panelek és a kisebb, befektetők által kedvelt ingatlantípusok megfizethetetlensége új irányba tereli a vevőket. A külföldi ingatlanvásárlás ma már sokak számára valós alternatíva.
November 14. és 16. között ismét Európa legígéretesebb fiatal muzsikusai érkeznek a Müpa Fesztivál Színházába: a Rising Stars koncertjein a kontinens vezető hangversenytermei által jelölt előadók mutatkoznak be, akik a klasszikus zene jövőjét formálják. Idén ismét magyar művészt is köszönthetünk a fellépők között: Horváth Áron cimbalomművész koncertjével indul a háromnapos fesztivál.
A munkáltatói márkaépítés (Employer Branding) az a folyamat, amelynek során a szervezet jelenlegi és vágyott személyiségét feltérképezzük, majd ezen értékek tudatosítása, marketingaktivitásokba, kommunikációba ültetése és működtetése, a hiányzó, de szükséges értékek kialakítása, valamint a hiányos értékek fejlesztése történik.
Ma, amikor a gazdasági válságok gyökeresen alakítják át a fogyasztói magatartást, különösen fontos megértenünk, kik irányítják valójában a választásokat. A B2W – Business to Woman legfrissebb, 2025-ös reprezentatív kutatása szerint a nők befolyása tovább nőtt: míg 2022-ben a vásárlások 85%-ában volt meghatározó szerepük, idén ez az arány már elérte a 89%-ot.
|
|
Rekordszámú érdeklődés mellett idén is a forralt…
Az adventi időszak elképzelhetetlen lenne a Mikulás-…
A felújítás után visszatért eredeti helyére a…








