2025. május 12., hétfő - Pongrác
Az idei évben tizennegyedik alkalommal kerül megrendezésre a nagynyárádi Kékfestő fesztivál. A kétnapos program során a hagyományoké a főszerep, népzenei és néptánc bemutatók adnak ízelítőt a különböző tájegységek népi tánckultúrájából, a népviseletek sokszínűségéből, s közben a fő helyi specialitás, a rétes kóstolására is lesz alkalom.
Szentgotthárd városa minden nyáron egy többnapos rendezvénysorozattal, a Szentgotthárdi Történelmi Napok programjaival emlékezik meg az 1664-ben, a város határában lezajlott csatáról, amelyben a keresztény császári csapatok győzelmet arattak a török seregek felett. Mára valódi, színes vásári forgataggá nőtte ki magát az esemény.
Az eredeti kiállításban 5 db fa makett (Visegrád, Ozora, Simontornya, Egervár, Szigliget) látható, melyek a korszak különböző típusú rezidenciát (erődítés nélküli palota, kastély, erődített vár) hivatottak bemutatni.A kor földbirtokos nemességehatalmát udvartartással és ennek helyszínt adó fényűző rezidenciákkal jelenítette meg.
Száz kilométer hosszúra tervezik és nagyrészt használaton kívüli vasúti sínek mentén fog haladni Németország első autómentes kerékpársztrádája. Az autómentes biciklis sztráda első 5 kilométeres szakasza már járható a Ruhr-vidéken, s a tervek szerint négy egyetemet, valamint 10 várost fog összekötni.
Július 26-án megjelent a Budapesti Közlekedési Központ hop-on hop-off koncessziós pályázata, amely 20 évre monopolhelyzetet teremt a budapesti piacon. A BKK 240 hónapos időtartamra, autóbuszos városnéző személyszállításra, valamint az ahhoz kapcsolódó értékesítési, jegykiadói, marketing-, kommunikációs, tájékoztató és utazásszervezői tevékenységre írta ki a pályázatot.
Mostantól néhány, kiemelt Media Markt áruházban időpontot foglalva is lehet majd vásárolni. Az új szolgáltatásnak köszönhetően a vásárlók az adott időpontban az eladók osztatlan figyelmét élvezhetik majd. Manapság már hétköznapi dolognak számít, hogy a fotelben ülve vásárolunk, vagy időpontot foglalunk, ha valamit feltétlenül az otthoni környezeten kívül kell elintézni.
A játékgyártó óriási reklámfelületen ösztönözte a szülőket arra, töltsenek több időt a gyerekeikkel. A meglepetésre építő LEGO reklám nem is készülhetett volna alkalmasabb helyen, mint Tajpej városban, ahol a munkaórák száma egyike a legmagasabbaknak a világon, így a szülők és gyerekeik rendkívül kevés időt tölthetnek együtt – tudósított a PR Examples.
|
A legfrissebb kutatások szerint azok, akik közösségben…
A fesztivál a jazz legkiválóbb hazai és…
A gluténérzékenységgel, cöliákiával vagy más ételallergiával élők…