2025. szeptember 16., kedd - Edit
Az oktatás és e-learning kategóriában is az év honlapjának választották a mateking.hu-t. A magyar fejlesztésű, 45 ezer felhasználóval rendelkező egyetemi e-learning oktató oldal mobilról és tabletről is kényelmesen kezelhető, szemléletes, könnyen érthető magyarázatokat kínál a matematika megértéséhez.
2016. december 11-én délelőtt 10 órától a budapesti Corinthia Hotel Valletta dísztermében kerül megrendezésre a ChronoMeeting órakiállítással egybekötött vásár. Az eseményen a látogatók megismerhetik és felpróbálhatják - vagy akár meg is vásárolhatják az alábbi nívós svájci luxusóramárkák új vagy használt modelljeit, a teljesség igénye nélkül...
Az országot járva szomorú tapasztalatunk, hogy a vidéki, kistelepülési könyvtárakban az megfelelő anyagi források nélkül nem jutnak hozzá a kortárs gyerek-és ifjúsági irodalomhoz. Pedig gyakori eset, hogy a könyvtár az a pont, ahol a gyerekek más lehetőségek híján találkozni tudnak a könyvekkel, ahol olvasóvá válhatnak.
Halász Judit az új CD-jén a családi ünnepekről énekel: az anyák napjáról, a nagymama neve napjáról, az első iskolai nap izgalmáról, a karácsonyról, a közös utazásról, de még kedvenc otthoni állataink születésnapjáról is. Meg arról is, hogy milyen is három testvér között a középsőnek lenni. Kezdődhet a mulatság?!
Hungarocomix – a magyar képregények és képregényesek napja – 2016. december 10-én kerül megrendezésre a K11 Művészeti és Kúlturális Központban (1075 Budapest, Király utca 11). A rendezvény ideje alatt képregényes vásár, kiállítás, előadások, animációs filmek és workshopokvárják az érdeklődőket. A rendezvény ingyenesen látogatható.
Számos könyvkiadó standjai mellett bábelőadás, mesékre épülő kézműves-foglalkozás és Scherer Péter felolvasószínháza várja a kicsiket és az őket kísérő nagyokat 2016. december 10-én a Bartók Béla úti B32 Galéria és Kultúrtérben. Mindenkit szeretettel várnak a szervezők! A programokon való részvétel ingyenes lesz.
Először egy futárszolgálat reklámjának hitte a kreativ.hu, de végül kiderül, hogy más terméket népszerűsít a film. Mindegy is, a sokszor ismételgetett, "I am, you are, it is" egyértelműen jelzi, hogy valami nagyon fontos dologról van szó. Többet már nem is merünk elárulni, de a reklám nagyon természetesen reflektál a kelet-európai emberek jelenlegi élethelyzetére.
|
Magyarország legnagyobb esküvő kiállításaként célunk nem kevesebb…
Az egyik legismertebb hazai állásbörze, amely az…
Ősszel két jelentős biztonságipari csúcstalálkozónak ad otthont…