2025. május 9., péntek - Gergely
Az Egyesült Államokban a negyven év alattiak közel 90 százaléka veszi számításba a közösségi médiában megjelent tartalmakat nyaralása tervezésekor. Mi is ebbe az irányba haladunk. A negyven év alattiak kétharmada világszerte a közösségi médiumokban közzétett posztokból merít ötleteket a nyaraláshoz, a tizenévesek pedig tízből hatan az alapján választanak úti célt,...
A Piacok Napján, az Erzsébet tér, egy hatalmas közösségi piaccá változik, idén már 6. alkalommal, Június 23.-án vasárnap, melyet a NEM ADOM FEL Alapítvány szervez. Design, vintage, antik, retró, egyedi, kézműves - ruhák, tárgyak, kiegészítők, ékszerek, ajándékok, kincsek... MINDENT meg fogtok tudni találni a PIACOK NAPJÁN!
A Mozgás Éjszakája Budapest nyárindító sportfesztiválja, ahol idén 17 sportágat próbálhatsz ki, a jól ismert mozgásformáktól a ritkán látott, izgalmas sportokig. Sárkányhajózhatsz a Dunán, túrázhatsz a Gellért-hegyen, zumbázhatsz egész éjszaka, a kivilágított rakparton pedig több ezer emberrel futhatsz vagy bringázhatsz fej fej mellett.
Gazdagság, nincs adó, nagy felvevőpiac. Óriási a kereslet a luxusra, a tudásra, a vízre, a magas technológiákra, és az élelmiszerekre. Nincs olyan messze, hogy ne érné meg exportálni vagy helyben jelen lenni. Az elmúlt két év egyik legnépszerűbb üzleti irányáról hallgassa meg a legjobb szakértőket a Piac & Profit konferencián, Budapesten, 2019 június 19-én.
Miközben az egyértelműnek tűnik, hogy a vevők egy része kifejezetten szeret közlekedési csomópontok, metrómegállók közelében lakni, az már kevésbé nyilvánvaló, hogy önmagában egy bevásárlóközpont is ilyen vonzerőt jelent-e. Keressük a választ, hogy mennyire zavaró a forgalom vagy mennyire hívogató a bevásárlóközpont.
Történt már veled olyan, hogy hiába tanultad évek óta a nyelvet, társaságban mégsem mertél megszólalni? Sajnos teljesen hétköznapi eset, hogy úgy tanulunk nyelveket, hogy a végén egy kukkot sem merünk megszólalni... Várjuk, hogy tökéletes legyen a szókincsünk, és át szeretnék ugrani azt a fázist, amikor még csak makogni tudunk az adott nyelven.
Elemi ösztöneinkre épít a plázák és a bennük lévő üzletek marketingje. Érzelmi és értelmi szempontokat érvényesítenek, legálisan, de nagyon trükkösen. Most induló sorozatunkban azt nézzük meg, hogy miként változnak a vásárlási szokásaink, mik a fő pszichológiai motivációk, és hogyan igazodnak ehhez a magyar bevásárlóközpontok bérlői és üzemeltetői.
|
2025-ben ismét lehet pályázni a Magyar üzleti…
Idén májusban is megtöltjük élettel az Orczy-parkot:…
Egyedülálló lehetőség nyílik mindazok számára, akik elgondolkodtak…