2024. november 25., hétfő - Katalin
A belvárosi üzletvezetőknek vissza kell térniük az alapokhoz, hogy kiszolgálják vevőik igényeit – derül ki a CBRE globális ingatlan-tanácsadó legfrissebb kutatásából, amelyet eljuttatott az OGH Hírügynökséghez. A felmérés szerint a legtöbb európai még mindig a helyi boltokban vásárol a legszívesebben, sokkal inkább, mint online vagy a városon kívül.
Manapság elsősorban a kütyügyártók közötti szerzői jogi pereskedésektől hangos a sajtó és a tárgyalótermek, de ugyanez megesik a játékgyártók között is, ha kiéleződik közöttük a verseny, hát még, ha az egyik a másik termékeit másolja.
Öntisztuló üvegfelületek, antibakteriális padló, légszennyezettséget csökkentő beton, hőszigetelő–páraáteresztő festékbevonat – hogy csak néhányat említsünk a jövő építőanyagai közül. Az említett termékek azonban nem a képzelet szüleményei: már kereskedelmi forgalomban is kaphatóak, közös pontjuk pedig a nanotechnológia.
A pályázat kiírója: BLACHERE ILLUMINATION HUNGARY Kft. (3200 Gyöngyös, Belváros tér 6. 1⁄4). A pályázat célja: a pályázók közvetlen külső-, belső környezetének karácsonyi hangulatának díszvilágítási eszközökkel történő létrehozása vagy a már meglévő fénydekorációs elemek bővítése illetve cseréje.
Idén január 10. és 14. között, több mint 70 ország 800 kiállítójának társaságában vesz részt hazánk Közép-Európa legnagyobb szabadidős és utazási vásárán, a bécsi FERIEN Messén (www.ferien-messe.at). A négynapos, rangos turisztikai seregszemlén a Magyar Turizmus Zrt. 21 hazai társkiállítóval, a „Magyarország az egészség forrása” koncepció jegyében kialakított 120 m2-es nemzeti standján...
|
Az Advent Bazilika tavaly negyedik alkalommal nyerte…
Óriási bevételekre tesznek szert a sportligák és…
A szervezők munkájával, az előzetes tájékoztatással és…