2024. május 20., hétfő - Bernát, Felícia
2016. március 2-5. között Münchenben kerül megrendezésre a FARBE, AUSBAU & FASSADE 2016 kiállítás, melyet 1972 óta rendeznek meg felváltva Kölnben és Münchenben. A vásár fő témái a festés, mázolás, homlokzat, vakolat, stukkó és gipszkarton. Az előző, 2013-as rendezvényen 398 kiállító mutatta be termékeit, szolgáltatásait, a látogatók száma pedig 46.471 volt.
2016. február 2-5. között rendezik meg Stuttgartban a DACH+HOLZ International kiállítást, amely nemzetközi faszerkezet-kivitelezési, tetőfedési és építéstechnikai szakvásár. A piac óriási ütemben fejlődik, ezért egyre erősödő versenyben kell helyt állni.
2016. május 10-13. között kerül megrendezésre az analytica 2016, amely nemzetközi labortechnikai, analitikai és biotechnológiai szakvásár analytica konferenciával egybekötve. Az analytica 2 évenként a müncheni vásárterületen kerül megrendezésre, Európa legjelentősebb kongresszussal egybekötött szakvására, mely a kutatókat, az iparágakat és a felhasználókat gyűjti össze.
A kereskedelmi ingatlanpiacon rendhagyó fotópályázatot hirdet az Eston Zrt. A pályázatra egyrészt olyan képek nevezését várják, melyek az irodaházak nyújtotta kilátást mutatják be, másrészt az iroda bérlőkön és üzemeltetőkön túl szeretnék a szervezők az ingatlanszakmán kívüli közönséget is bevonni. Így nem csak kizárólag irodaházakból készült fotókat fogadnak a pályázatra, az általános kategóriába minden fotós lehetőséget kap a nevezésre legszebb, budapesti panorámát ábrázoló fotóival.
Lepje meg szeretteit egy tartalmas budapesti pihenéssel, és éljék át együtt a főváros különleges téli hangulatát! Budapest télen is gyönyörű! Tekintse meg Kedvezményes csomagajánlatunkat 2 fő részére.
A Brnói Vásárvállalat a tradíciók ápolása mellett az újdonságokra is nyit – ez lehetne a mottója a 2015. február 11-i bécsi sajtótájékoztatónak, amelyet a Brnói Vásárvállalat tartott. A beszélgetésen többek között elhangzott, hogy gazdasági fellendült várnak a cseh iparban 2015-ben, mivel az ipar részéről megnövekedett a kereslet a vásárok marketingeszköz funkciója iránt.
A marketing történetének egyik legcsúfosabb buktájaként szokás emlékezni a McDonald's 1984-es amerikai kampányára. Alapvetően jó ötletnek tűnt a cég marketingjét az olimpiára alapozni, hiszen elképesztő olimpiai lázban égett egész Amerika. Az ország akkor már több mint 50 éve nem rendezett olimpiát, ráadásul az előzőt, a moszkvait 1980-ban ki is hagyták.
|
Rock, pop, jazz, elektronikus zene Magyarország egyik…
Idén is érdemes várni a májust a…
Legyen szó a Lilium eVTOL (elektromos meghajtású…
A nemzetközi hidrogén,- és tüzelőanyag-cellás technológiák szakkiállítása…
Harminc ötcsillagos szállodát húztak fel a karibi…
2024. május 17-20. között rendezik meg Székesfehérváron…